Värmande ord..

Tjejen ifrån Borås stad var inne och berömde mej för buketten jag gjorde till Loreen igår, villa vara kreativ, visa på skicklighet, annorlunda, man ska inte vara som alla andra! Inte nog med det så får jag fina ord ifrån Anneli som jag var brudnäbb åt när jag var 10 år
" Oj oj , vilken grym resa du har gjort ! Från att ha varit vår söta lilla brudnäbb som 10:åring o hållit MIN brudbukett - till att ett antal år senare göra LOREENS tackbukett i Borås.... Hmmm, inte utan att man känner sig lite stolt, Emma....GRATTIS GUMMAN "
 
Jag kommer få fortsätta göra artist-buketterna , lycka!
Lillasyster och jag, såklart fixade jag henne en Loreen autograf :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback