Energitjuvar..

Det är oftastsmå saker i vardagen man kan påverka för att göra saker och ting lite lättare, man blir gladare mm. Min tanke kring människan är att den är ganska bitter överlag, men ser allt negativt istället för att se lösningen/det positiva i saken! Thats not my style så blev det: "Näe folk är så kiliga, bittra, sura, negativa här = energi tjuvar! Blir att rensa en för en! Till slut har jag bara gladisar kvar! :) så ta det inte personligt, Jag ogillar inte er.. Jag bara älskar mej själv mer! Puss åh gomårron! " Emmas söndags status! vi skapar lyckan själva, man behöver inte hata det räcker endast att älska sig själv mer!
 
Well gårdagen blev nyktert, fyllehaffis till varberg, har nog aldrig fått så mycket komplimanger, eller så uppfattar man dom inte i fyllan! En underbar kväll hur som! Å så träffade jag Tiffy vilket inte gjorde saken sämre :) Love u!
 
Emma!: Klänning: Nelly, skor: Dr Martens
 
 
 
Naglar: Rebecka, 350.-
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback