Rosa kärlek

Älskar måndagar pga av Holland som ni vet, imorgon är det tisdag och snart torsdag och världens bästa väns 25års dag... smider planer...
 
Ska bara klargöra ett missförstånd : Bara för att jag är positiv, glad & energisk så betyder det inte att jag är utan problem. Jag bara väljer att tänka postivt, fokusera på det fina & göra om göra rätt. Inte låta problemen slå ner mej utan istället göra mej starkare. Som sagt ett leende är ett leende, vad som finns bakom är vad du väljer att göra det till! Kärlek just tellin ! ♥ " facebook telling ala Proosen öppna sinnet och bli en större människa!
 
Well här har ni min nya kärlek; till florist prylarna!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback