Murgonskrud i Leopard mönster - Godmorgon

Godmorgon på er godingar! Har precis vaknat efter klockan ringt, det vankas Loppis. Jag som älskar Loppisar. I frufällan denna gång, kasnke ska nämnas. Inte nog med det så får man träffa vackra Raija, som är min typ ingifta släkting? Eller min halvbrors mamma, alltså vi har inte heller samma pappa, men mamma var ihop med hans pappa, åh att då blev vi halvsyskon, och är fortfarande. haha nu blev jag yr här, fattar ni? Ah Raija är supermysig iallafall. På tok för tidigt för sånt här kände jag.

Som ni alla nog redan vet så är det endel som saknas till halva vårat vardagsrum, måste komplittera lite, hoppas på nått fint :)

GODMORGON

Folk klagar på att jag byter kläder varje dag, men denna bor jag i halva dagarna (om jag inte har min rosa), mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback