Hemtrevligt i all ära.

Hemma igen efter 45 minuters underbar promenad i Annelundsparken. Fick i vanlig ordning med mej lite kvistar hem, dekorerade med dom i köket, vardagsrummet & såklart på toan. Jag som inte redan har en blomsteroas här hemma. Många må ha det hemtrevligt med nybäddadsäng, städat & tvättat. Men mina vänner, det finns inget så hemtrevligt & ljuvligt som en liten blomma eller kvist på toan. I mitt fall (farmors fel) så har jag alltid någon levande på toan, kvist, blomma, alltså går platsväxter, fet bort!! Hemska tanke på dom.. Okej dom flesta har inte fönster på toan, vilket inte vi heller har, men byt istället ut kvisten & byt oftare, hemtrevligare i längden.

Så ut i skogen, parken eller trädgården med er & se till att få med er något in som passar er smak..!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback