Grönt om mej

Har tankat lite go musik, för mer kvalitet på träningen, man tar i lite mer känns det som. Igår  myste jag med Svärmor, Ulle & hennes vackra dotter Izabelle. Hon har snart bal framför sig & min balklänning passade perfekt. Så kul att någon annan kan ha användning av den, hon kommer bli balens drottning, så fin. Efter City Gross så åkte jag ut till Sjömarken för att hälsa på familj, eller mammas halva av familjen, mina bröder har fyllt 18&7 ÅR (TIDEN GÅR SÅ FORT) , firade dem med presenter & tacos, älskar er.

Idag har jag planterat om mina örter i större krukor, och vår paprika planta som börjar få bebisar. gröna små gull.
Så efter bråk & överenskommelse med P-vakten här utanför så ska jag strax åka till gym & jobb. Dock en energyshake först.

Ha bästa dagen mina fina, ett leende förlänger livet, ge ett & få tusen tillbaka, kramar!


Mohombi : Cocounut tree
Veronica Maggios album : Bäst
Adele..


Massa mer så bra!!

 

Vackra mamma

 

 

Mitt nya tillskott, vit hortensia. Glöm inte massa vatten

 

 

dricka kaffe? Näe plantera i, så fint.

 

 

Vita pelagonier, förut hatade jag dom, nu älskar jag dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback