Dörren till ballen är skev!!

Godmorgon fina människor. Dags för lite kaffe, mjölk & suketter. Sen en powershake så man orkar mer än vad man ska på gymmet. Iförrgår tog jag en kvälls promenix till Kype med fina Sandra, mycket prat, spekulationer & kärlek. Bland syrener. Självklart fick jag i vanlig ordning med mej lite hem, så här luktar det sommaräng & hemtrevligt!

Ska:
Kolla resor till bla Berlin, Amsterdam.
Träna
In vänta mina miljoner ifrån deklerationen, oh då ska jag köpa en fin matsalsmöbel :)
Fixa ballen som är skev ( redan gjort, byggtjänst var här)
Vattna i vårt sötis växt hus ( vitlöken & basilikan stortrivs)





Syren-mys!!





BB - Basilikabäbis

Låt kärleken komma ifrån hjärtat, falskhet & att spela rollspel speglar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback