Blommande toalett.

Har vart ute i det gröna sköna och plockat med mej en ärlig bukett med Liljekonvaljer. Som tur är inte är fridlysta här I V-Götland, utan på andra ställen i Sverige. Plockade en så stor bukett att jag inte fick ihop handen, så mys, har förgyllt vårt hem med dessa underbara, vackra & ljuvliga älsklingar. Så klart en mini bukett på toaletten. Och en i "Engelska servisen kannan", och på andra gömmor ;)

Lite mat står på schemat sen gymmet vid 14. Ha en ljuvlig dag alla godingar, och glöm inte ett leende förlänger livet, jag tror jag kommer leva i all evighet.. Kärlek

Önskar att alla människor kunde släppa sin bitterhet, långsiktighet & fördomsfullhet, och blicka på människor med ett öppet hjärta. Men inga människor föds sånna utan det är samhället som formar oss. Önskar jag kunde ge lite av det jag känner i mitt hjärta, då tror och hoppas jag att världen skulle vara lite mindre fientlig & mer käreksfull ♥ ♥ all min kärlek & ömhet till er därute


 

Köksmys

 

 

 

Toalettmys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback