I stugan och busa

Planering pågår. Idag har jag gymmet bland annat framför mej. Imorgon ska jag försöka åka till stugan i Hyssna och kolla om kökssoffan i trä funkar, eller om man ska sätta igång och slipa & måla. Annars blir det en ifrån någon loppis! Finns med all säkerhet andra tilltalande möbler i stugan som ska in i vårt crib to:) Imorgon ska jag också packa det sista, skönt att jag har hela dgen ledig med, så man verkligen får gjort vad man ska, och inte ska! Vi får antagligen lägenheten redan på fredag, så nice! Men hela flytten blir antagligen på lördan det är iallafall då jag har bokat med killarna!  Men ska försöka få dit lite flyttlåder redan på fredag och börja styra upp det första :)

Har tagit ledigt hela helgen, och det är jag värd for sure, mycket dubbeldagar nu. På söndag ska vi på Inspirations kväll med blommorna i Göteborg, vår inspiration, så kul, ser fram super mycket mot det!! Ska upp till Ida och hämta flyttkartonger också, usch vad jag har mycket att göra kom jag på nu!! Packa upp, packa ner, packa upp packa ner!!

Jag har lurat med Stephanie på Florist VM i Oslo också, aah living the good life!! Blir en hel-helg i Oslo, med blommor, blommor & spektakel!


 

I VM har jag ingen chans, men min brudbukett är romantisk & fin anyways!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback