Tändstickor för mörkrädda.

Kellogs en bra start på dagen. Nej men naglacks-målning är! Lyssnar på gamla dängor ifrån min storhets period (skämt å sido).

Mano Chao - Me gustas u
Svenska akademien - Tändstickor för mörkrädda
Janis Joplin - Piece of my heart


Har glömt berätta om min vistelse bland ängla korten. Helt underbar upplevelse, med både vägledning, spå i änglakort & meditation. Kände en så sjuk känsla efteråt. Hon inspirerade mej att leva för dagen och inte blicka varken bak eller fram. Hon berättade saker om min barndom & nutid som stämde så sjukt bra, blev riktigt berörd. Hon peppa mej till att inte fega ur utan leva ut hela Emma och inte halva, måste våga det är vad det handlar om!! Hon berättade saker om Danne som stämde så sjukt bra, om hur jag är som person och hur min familj har vart! Hon såg min kreativa sida i korten och allt detta utan att känna mej eller ens träffat mej allt, vilken underbar människa!

Om någon är intresserad av att spå sig/healing, medition eller vägledning? Superbilligt & väldigt värt! Hör av er här på bloggen eller plinga mej så ger jag namn & kontakt nummer!

Världens sötaste hårband i vääärldens snyggaste soffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback