Happy face

Imorgon ska jag börja min dag med beskådning av inspirerande brudbuketter i Göteborg. Kommer tillbringa dagen där. Sen kommer min soul:y ifrån  Borås runt middags tid, sen bär det av mot stan för lite god mat, shopping och after work, sen lite fix och förfest och sen utgång mot staden, gilla gilla. Göteborg är bästa utestaden för min del, skönt folk och många alternativa klubbar. Steffy är ju virgin på det planet, så det gäller att visa henne en hel del bra klubbar så hon vill hänka på igen :)

Ikväll blir det:
Noppa bryna
Raka benen
Packa partyväskan
Ansiktsmask & hår inpackning

Kolla lönekontot

Voila, reda för morgondagen, sov gott alla fina, puss!

Redo för en dag i storstaden!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback