Lyckan

Sanningen om lycka är i stort sett att man skapar den själv. Genom att tillbringa dagarna med underbara människor man känner för, lever ett liv med en kille man älskar. Har en underbar familj/släkt (ej valt, men jag har haft tur) Man skapar också lycka genom att göra saker man tycker om, hjälpa andra & stå för vem man är.

Får frågan dagligen om varför mitt leende alltid är på läpparna. Inte heller ett falskt sådant, jag har gjort mina misstag såklart, men tagit tag i dom och gjort rätt för mej. Jag har mobbat i mina yngre år. Men på senare tid rannskat mej själv om varför och hur det kunde hända. Tagit kontakt med personen i fråga & funnits där för henne. Jag gillar att kalla de att göra en "My name is Earl" Absolut inget jag är stolt över, skulle göra vadsom helst för att mina misstag skulle vara ogjorda. men samtidigt har jag fått erfarenhet som jag nu använder för att hjälpa andra.

Hellre att andra är lyckliga, för det tillför lycka hos mig!



Kom ihåg, man skapar själv sin egen lycka, kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback