Vill ha!!

Längtar till sommarn med bad, vänner, & sol. Om två veckor beger jag och min blondie oss till Oslo för ett slag, Nordiskt Mästerskap och annat kul! Roligt att göre lite hittepå för att få variation i vardagen. Veckan ser ut som att jag kan knäppa in en hel del träning, inredning & morgonpromenader. Ska schema lägga träningsveckan ikväll :)

Just nu vill jag ha extra mycket:

Matsalsbord med stolar gärna 6
Snyggt tyg till kökssoffan
Hallmatta
Internet & tele installation?

Bara att bete av en efter en. Om ni har något bra tips på snygga köksbord samt stolar så holla at me! Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Anna

För oss som inte har träffat dig kan du inte lägga upp en bild på innan du började träna och nu, en liten pepp för oss som vill komma iform innan sommaren! Tycker din blogg är toppen, sprider mkt kärlek. Mer kärlek till folket! / anna

2011-04-10 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback