Med solen i ansiktet

Kom hem sent igår efter lite jobb. Daniel överraskade mej med blond=ljusa bullar i form av hjärtan & tacosen stod färdig! Så gulligt, min lilla charmör :) Idag kommer pappa förbi för att hjälpa med lite hammare och spik, eller hammare och borr rättare sagt! Jag har donar lite med blommor och tvätt under förmiddagen, vilket harem, smultron nej jag vet inte vad vi ska kalla vår lägenhet men ljuvligt är det. Vissa undrar vart vi flyttat och kort och gott: En takvåning i Villastan med snedtak&stora fönster, så fint & ljust. Lycka på högnivå.

Självklart kommer massa bilder på detaljer & rum i vårt hem, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Vill att allt ska vara perfekt innan för mycket bilder lägs upp. Lite små detaljer och en del stora för den delen som saknas. Matsalsbord till halvan, chicky kuddar till soffan & att klä om vår fina-vita köks soffa I grått tyg :) Sa jag att jag fick den för 150? Fynd! Ska klä om den i ljusgrått så den matchar alla fina silver, zink detaljer i köket!

Lite tips till er som gillar tulpanbuketter: Istället för att slänga när dom blivit för utslagna & hängiga så gör som jag och sätt ner dom i en glas cylinde ( kallt och lite vatten) men det hoppas jag ni har lärt er efter mitt tjat! :)

Såhär blev det :)

 

Vår-mys :)

 

 

Dannes blonda-hjärtan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback