En rosa shaker!!

Är så dålig på att blogga så jag slänger upp 2 inlägg när jag ändå är igång. Vi väntar ju fortfarande på internet, så kör detta via loves telefon. Strax träning för min del. Jag laddar upp med protein pulver, multi&omega 3 för bästa resultat. Ska försöka undvika kolhydrater ni sista månaderna innan sommarn... som sagt försöka, så svårt juh!

Imorgon blir det Skene & Skroten som det kallas med farmor för inköp av lite typ, har endel ideer.

"Proteinpulver är ett kosttillskott som i första hand används av personer som tränar hårt. Proteinpulvret gör att du snabbare ökar din vikt. Detta eftersom kroppen använder proteinet för att bygga upp muskler. Men även när du vill gå ner i vikt bör man äta mycket proteiner eftersom man annars tappar muskelmassa"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback