Detaljer och annat mys!

I år ska jag bojjkotta gult till påsk. Visste ni inte att GULT är FULT, stämmer. Det blir en vit påsk, med färginslag av alla möjliga färger. Allt utom gult förstås. Här kommer lite detaljer ifrån vårt kök som inte är riktigt färdigt än. Vill inte ha för mycket saker så jag har nästan för lite just nu.


Denna ljuvliga glaskåpa fynda jag på Åhlens. Fatet är fyndat på loppis för 15:-

 

Tallrikshyllan köpte jag förr 100:- vilket fynd :) Inte färdig dekorerad, inväntar en eller två tallrikar, vita sådana med grått motiv som matchar resten av vårt vit/gråa kök.

 

 

Köksbord i Ek & vår fina kökssoffa som snart är ännu finare när vi klätt om den :)

 

 

 

Mitt fina växthus jag fick av mamma, samt en snygg gammal potatis låda, snygga kontraster

 


Kommentarer
Postat av: Tormodsina

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-06-08 @ 12:32:22
URL: http://tormodsina.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback