8 trappor för mycket

Jag ger upp rollen som superwoman ett tag. Att orka, vilja & palla. Nej inte efter detta gymmpasset ala ben med Millan. Jag tog vikter jag aldrig vågat blicka på. & körde många reps. Ni andra är rädda för att "se ut som stora anabola killar" men jag vet nu hur jag ska träna, för att få snygga magen, tränade benen. fettet rinner av halleljuah! Ni andra som bantar & annan skit, är och förblir kylskåp.
Efter passet kom jag hem & jag lovar jag ville bara stanna utanför trapphuset. För ett ögonblick hade jag glömt att vi har 8, 8!!!!!!!!!! trappor upp till oss, puh, upp kom jag med nöd & näppe, men ner?

Nu reagge, svenska akademien, & mejking!

Liberty ikväll, önska mej lycka till, punkt!

 

 

 

 

Snyggis halsband ifrån London ey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback