Min framtida kärlek...

Ni är för ljuvliga, högstatistik även om jag inte skrivit av mej här på nästan en månad, det värmer. Mycket har hänt, jag kände mej ett tag som en skalbagge på rygg, men är nu back on track igen vilket känns super, full fart framåt. Skolan går super, träningen likaså, jag är på topp just nu.

Största anledningen till min vändning var att jag för några veckor sen beslutade mej för att göra slut med Daniel, det har inte vart lätt men jag känner att jag är så sjukt tacksam för den familj & mina vänner jag har som har stöttat mej, kan absolut skatta mej lycklig, älskar er så.. Det bästa av allt är att jag och Daniel fortfarande hörs varje dag och jag känner att jag fortfarande behöver han i mitt liv.. Men på en kompis nivå, det är allt just nu.

NU ska jag ut och plocka i skogen, vi hörs snart igen!



Såhär lycklig är jag idag! All kärlek till er, ta hand om dem ni älskar!


Kommentarer
Postat av: Sarah

What!? är det slut mellan dig och Daniel? :O

Tråkigt att höra, men det är iallafall bra att ni fortfarande är vänner. Saknar er båda! Kram!

2010-09-21 @ 21:26:30
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad säger du? Konstigt hur allt kan förändras, först är en person ens allt, sen är det en vän.. Inget elakt nu, bara jag som reflekterar. Att känslor kan kännas så annorlunda...



Tråkigt iaf.



Kramas på!

2010-11-03 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback