Hosta i Sjömarken.

Har haft en sjuk hosta inatt och knappt sovit en blund, skulle tillbaka till skolan efter 3 veckor praktik så kände att jag måste trotsa sjukdom för att få lite mer inspiration av vår nya stilart transparant. Sjukt snygg och tilltalande stilart verkligen.

Träningen har legat på hyllan en vecka nu undetr min sjukdom, vill inte belasta hjärtat ännu mer. Många har frågat mej hur jag lyckats gå ner så mycket i vikt, Hela sanningen är ät bra och rör dej! Jag personligen har börjat äta 6 gånger/dag fast då små måltider. Just för att hålla igång ämnesomsättningen. Ät gröt, banan avokado, det gör dej gott jag lovar! Sen mjukstarta med 40 walking per dag så ska ni se att det gör susen :)

Jag extra kncäker nu mer som hiphopare bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Mirree

MISS YOU min butterbrabroo...kom till london när borås känns litet o tråkigt för den fantastiska prööösan. Pussar

2010-11-09 @ 01:58:37
URL: http://flat90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback