Så mycket bättre.

En fräsch helg. Har tanken eller känslan rättare sagt slagit er att när ni dricker/festar på helgen eller festar i överhuvudtaget att ni känner er smutsiga? Jag och Linda pratade om detta igår, och hela bakis grejen med att vakna med söndersprayat hår, oftast gammalt smink och trött. När man istället ha några nyktra helger så blir hela grejen mer acceptabel. Att ha något att verkligen se fram emot istället för att bara ta sig några glas och se vad som dyker upp. Vaknade imorses på topphumör och begav mej till gymmet och tillbringade 2 goda timmar där, så sjukt värt!
Samma sak imorgon. Har tillbringat dagen hos Daniel som har hjälpt mej med mina rosa-älskling, han är grym på datorer:)

Nu var det strax dags för avgång på jobbet, ska köra hem mamma ikväll sen slappa, filma & lite kändy-ätning, kan inte bli bättre!

Tack för idag, ta hand om er alla goda, kram



Hej kines emma?



Mina hjärtan, mamma och Johannis



Me

Kommentarer
Postat av: Lotta

Emma, du ska inte komma och snacka om snygghet. Jisus säger jag bara, översta kortet "kines" emma, är det nytaget? FAN va grym du är med träning och levene! You rock :)



Pusskram!

2010-11-23 @ 10:46:34
URL: http://Lottaandrehn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback