Fjäderfä

Rosa, svart, grönt, blått, gult & vit, björkriset ska kläs i alla dess färger, underbart! Påsk är ju så mysigt, färgglatt & gott(påskgodis). Lina är på jobbet till tre sen ska vi iväg & palla björkris, träna combat & måla ägg med killarna. Killarna ( CHrisse & Daniel) är dock inte med frivilligt, men jag håller på traditionerna!

Utekvällen igår var väldigt lyckad & otippad. Skulle vart en krit-vit helg men så blev inte fallet.  Ett flak SLOTTS sen var det kört. Micke var här, åh gud vad längesen man såg honom, jättekul verkligen. Efter en musikfylld kväll hos oss så bar det av till Treggan, dundermusik, skönt folk & dans. Kan det bli bättre? Nöjd i allmänhet idag & Lina vet varför.

Nu kommer Daniel & Chrisse med kebab, jag är inte svår,updates later
.



Lina & Chrisse



Jag & min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback