Chokladfrossa

Åh kan inte beskriva hur underbart god Marabous choklad är. Caramelized almonds sea salt. Smaka den, eller dö ovetande! Hade myskväll igår med mannen i mitt liv & en form tacospaj=kärleks-tacus. Var skeptiskt till den först men Daniel överbevisade mej ( som vanligt ).

I Göteborg tillbringade jag min dag idag med den underbaraste klasskamraten man kan ha, Karin, big love for u gurl! Blev en snabbis runt stan med massa kramar sen hemmåt igen. Hämta bilen åh köra mamma & familjen till mammas svägerska! Sen vidare för lite prat & mys hos Daniels fastrar. Imorgon blir det IKEA med mamma, Susanne & kanske Kicki! Åh kvällen tillbringas uppe på Byttorp med Daniels mor & co!

Har börjar dricka kaffe, typ igår? Vuxen poäng säger mamma. Är det bra eller dåligt undrar jag? FOREVER YOUNG. Fast måste dock tillägga att kaffet består av en milleliter kaffe, 2 deciliter mjölk & 3 deciliter socker, men det är ju en början eller hur?



Kärleks tacus



En puss av Hekkis, som förövrigt jukkade sönder mitt ben för att jag har en tik hemma.



Världens underbaraste Kicki & min nya kärlek Alvin



Någon annan som är ny i branchen för kaffe?
(som kan stötta mej i den undre världen)

Kommentarer
Postat av: mamman

vuxenpoäng som sagt, längtar efter dig å åka till ikea imorgon, puss på dig!

2010-03-13 @ 23:48:13
Postat av: Nathalie.

Tihi dessvärre vill jag nog inte sälja den... Du får fortsätta spana.

2010-03-14 @ 11:37:31
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jaså? :P

Själv tyckte jag inte salem var bra alls :P

2010-03-14 @ 14:31:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback