BORÅS = Ska få en stadsfestival!

Underbart att läsa nyheterna på bt nu. Vi har för kanske 8 år sen haft fest i Borås, som var svin kul. Men pga av mycket fylla så lades det ner. Men nu i augusti, 27-28 för att vara specifik så drar dom igång med en ny stadsfestival. Kan det bli bättre? Redan nu är namn som Amanda Jenssen, Mustasch, Fibes oh Fibes!, Jenny Wilson och Timo Räisänen klara för att spela. Inga jag är alltför stort fan av med alltid kul med något nytt.

Har äntligen blivit ordning i kaoset efter igår, soffan blev jättebra! Så superstor & go. Mamma hade diskat & vikt alla kläder så fint, vad skulle jag göra utan henne? Och pappa som hyrde släp & hjälpte till och bära + att köra oss, åh vad jag älskar min familj!



=



Kommentarer
Postat av: mamman

Åh vad fint det blev, kommer snart å hälsar på igen, kanske ska vi ha en vinfton med söta farmor då? Puss Mamman.

2010-03-08 @ 10:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback