Återställare - en vettig sådan.

Klassfest igår ifrån gymnasiet, osch vad lyckat det blev, märks hur alla mognat, speciellt jag som innan var en så galet obehaglig fjortis som störde mej på allt & alla. Så är jag inte numer, ser saker med hjärtat istället för att döma. Alla är på olika vis på grund av olika erfarenheter i livet. Erfarenheter som dom oftast inte valt själva. Lina kom upp efter jobbet vilket gjorde mej väldans lycklig. Sen utgång mor franks, sjyst klubbilubb. Ikväll bär det av till gymmet, har precis gjort min omtalade grönsakssoppa med knäckis & ett glas färskpressad apelsin juice, tack mamma för den älskade juice pressen.

Innan dess blir det att städaen sväng, mamma ska komma en sväng åh då vågar jag inte ha stökigt!

Kärlek!





Så här fint var mitt påsk arrangemang jag fick ifrån Brännmarks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback