Kli i fingret

Borta bra men hemma bäst! Har som vanligt blivit så sjukt bortskämda av min underbara mormor. Mat, dricka, cash, gottis och annat. Känns som alla kilona jag putsat bort här nu några månader är tillbaka på bara en natt!! I vilket fall var det så värt det eftersom jag och Johanna har haft ubermysigt. Farmor älskade johanna sist vi var i stuganoch detgjorde också mormor. Snacka om grännie-dröm!

Har hunnit träna,solar & plantera sen jag kom hem.Köket är så fint nu! Tänk på att om ni har växter som står så måste ni byta till större krukaoch helt ny jord. All näring försvinner nämligen ur jorden efter ca 1 år och då kan varken vatten eller växtnäring rädda den.



Johannas ragg på Ellös:)



Bra inställning, klocka juh!



Ellös bo for sure!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår inte hur du kan sitta och skriva att din mor uppfostrat dig så fint och bra när du sedan lägger ut dessa elaka och kränkande bilder som ska vara "roliga" på en stackars grabb och din vän.... skratt på någon annans bekostnad....

2010-07-01 @ 00:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback