Förstora ögonen.

Ska ut till vischan en sväng för lite frullemys med mamma. Tråkigt att vädret inte är på topp men vi får se framemot helgen istället.

Imorgon blir det bowling och någon öl med papsen. Sen hooked up med mina fina vänner. Innan dess ska jag "förstora ögonen". Wish me luck. Det tar en timme och gör hyffsat ont. Måste ju vara fin till min och Tiffys 45-års fest, watch out!

Bästa cremen för sol: Hawaiian Tropic
Bästa cremen efter sol: Body Lotion by H&M Cocos
(cocos freak svar ja, luktar mums)


Ha en bra dag i diset! One love

Kommentarer
Postat av: mamman

Tack för idag min lilla Cocosgoding <3!

2010-06-30 @ 16:26:42
Postat av: Linda Ahlin

Åhh vart gör du det med ögonen? Skulle också vilja göra det, har ju typ världens kortaste ögonfransar...Teeeeell me :)

2010-06-30 @ 20:14:24
URL: http://lindaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback