Plommon kan bli jordgubbar... om man vill.

Nu har hela söta släkten gått hem. Jag övervägde ett glas vin och visst blev det så. Ett glass bubbel och ett glas blommon ( i brist på jordgubbar, var det närmsta vad gäller form/färg jag kunde komma) åh nu ringde sandra& putte, johanna så jag bjöd in oss hos tifffy på lite vinprovning tonight, mysigt!

IMORGON MINA VÄNNER & FIENDER FÖR ALL DEL, SPELAR VI FYLLEBRÄNNBOLL PÅ ALMENÄS. KOM DIT TA EN LYRA, HOMERUN ELLER BRÄNN EN JÄVEL DU INTE TYCKER OM ELLER RENT AV EN DU TYCKER OM!


jordgubb-wannabees



farmor & papsen



Körde babytricker på Daniel, min kusin Milton blev offret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAH jag älskar Daniels hår :P :D

2010-07-15 @ 22:04:23
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Ckay!

sikken frilla danne har :D

2010-07-17 @ 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback