Kanske en bil resa eller två.

Solen skiner (tror jag) och glad är jag, men det är jag väl ändå. Tiffan fick igår sin tårta som alla hennes nära och kära verkat missa (dock var hennes mor & co utomlands) kanske är dom som brukar stå för tårtan. Jag och Arthur kom upp åh våldgästa henne efter en långarbetsdag, men hon blev glad ändå. Vem skulle inte bli det när man står det med tårta i för sig? Hann träffa Johanna en sväng också, superkul! Känner att jag fått ut cred för min lediga dag må jag säga..

Bäst: Skåneland & Danmark om 2 veckor
Sämst: Alla kalorier i tårtbiten jag tryckte i mej igår.



jag, jenny & johanna


Tiffan



Nytt inköp, supersöt

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar: Åh, vad underbart :D Jag längtar efter att få träffa er, då får ni ju komma upp och kolla p min och Jims lilla lägenhet och även träffa våra katter, så får vi dra in till Malmö och shoppa lite om ni har tid för det :)

2010-07-07 @ 11:46:53
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah

Svar: Jo, Jag har jobb men jag tjänar pissedåligt. Kan få ut max 1600kr i månaden, så jag är desperat efter nytt jobb, sån tur är så fick man en härlig handledare som skrev in mig som arbetslös så jag får tillgång till aktivitetstödet om 2-3 månader :D

2010-07-07 @ 14:47:05
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback