Mätt

Lunchen är just uppslukad åh gott det var, de blev grönsakssoppa med knäckis & ost! Har hunnit med det mesta här hemma nu, plus att mamma lovat mej att rensa i våra garderober, det är ett minst 3 dagar projekt. Skönt när det är gjort i vilket fall.

Är så sugen på att se Snabba Cash som kommer på bio på fredag, verkar grymt bra för att vara svensk. Plus att det är hunken ifrån Johan Falk som är med. Undra bara när man får boka tickets, skrev in mitt nummer så får la se när dom messar.

Jag & Lina ska bega oss till staden för att shoppa upp våra present-kort, hoppas att vi åker ut till almenäs & fotar en sväng också, gud vad kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh soppan ju!!! den ska jag laga och äta hela veckan! :)

2010-01-11 @ 18:50:53
URL: http://deflowerthekid.blogspot.com
Postat av: Helena

fan va bra du bloggar! haha, ville bara säga det. Jättebra blogg :) alltid intressant att läsa

2010-01-11 @ 19:42:11
Postat av: EMMIIS all in

Hej vad roligt att du tykcer det, vill jätte gärna ha lite kritik så jag lär mej lite bättre, är ju nybörjare

2010-01-11 @ 21:31:50
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback