2009

Norpa denna av min bästa vän Lina, sorry doll!

2009:                                        

Hur har året varit för dig?
En av dom bästa! Träffade min kärlek Daniel som jag nu är förlovad med½
Bättre än förra året?

Absolut, fast man saknar vissa stunder ibland..
Någonting du aldrig kommer glömma?
Denna underbara sommarn, flängande överallt, lovely
Har du flyttat under året?
Göta, till Karro, till Göta, till Daniel?!
Har du hittat en ny låt som du älskar?
Same old, same old
Isåfall vilken?
Billie & co, Di läva, governoren


KÄRLEK:                                   

Hur har din kärlek varit under året?
Bästa någonsin - soulmate
Har du varit kär i år?
Once
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Mamsen, papsen & min kärlek Daniel
Har du haft ett hemligt förhållande?
Med Lina isåfall?


SORG & HÄMND:                         

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
Pass
Har någon i din släkt avlidit?
Nej.
Har du slagit någon med knytnäven?
Adrian (sorry about that mate)
Varit i slagsmål?
Mmm...


PERSONLIGT:                          

Har du gjort någonting du ångrar?
För många saker
Har du skämt ut dig?
Samma svar här
Har du ljugit för en vän?
White lies
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
Ja. My man, lillbrorsan
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
Lina, Therese, Karro, Mamma några fler kommer inte på

VÄNSKAP:                               
Har du träffat nya vänner?
Lina, har dock kännt henne innan, men nu är det hon & jag mot världen, sen endel bekanta men ingen jag vill ha nära om hjärtat
Har du förlorat någon vän?
Yes
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
JA! Tiffy åh det är jag hur glad som helst över
Har du gått bakom ryggen på en vän?
Inte vad jag kan komma på?
Har du ljugit för en bästa vän?
Säkerligen, nått vitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback