Lördeey - Movies

Har vart lite på den lata sidan vad det gäller bloggandet. Har haft mycket hjärnceller som snurrar & mycket runt omkring mej har hänt. Bland annat att min bästa vän Lina fick akutmagverk och opereras för blindtarmen, stackan, hon råkar ut för allt verkligen.

Igår var det bara hemma mys med Daniel, vi åt god tacos & kikade Beck - I stormens öga, riktigt bra film! Men ikväll blir det förhoppningsvis Snabba Cash at the movies, lovely! Innan dess ska jag ner till stanoch köpa min älskling en alla hjärtans dag present, mysigt!

Lite arrangemang jag har gjort under dagarna...



Tada = Kistdekoration



Tada= Begravningskrans

Vill bara tilllägga att jag bara gått i skolan 3 weeks, duktigt va?

Dagens fråga: Hur ser eran alla hjärtansdag ut?

Kommentarer
Postat av: Elajn

Gröna fingrar :) vad duktig du är!



Ha en bra alla hjärtansdag

2010-02-13 @ 15:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback