Ficktjuv

Gårdagen var verkligen lyckad, lite vin pimpel ala Linas caza. Spotify dog, antar att dom "byggde" om systemet på något sätt. Lite irriterande men det fick bli youtube istället. Vad gjorde man när int spotify fanns? Kvällen slutade iallafall på Harrys. Träffade gött folk och dansade loss! Lina blev ficktjuvad på sin plånbok i Jennys gatukök kön, inte lika lyckat. Jobbigt att behöva beställa alla nya kort, klubbkort, visakort, körkort, stackarn :( Hon skojjade iallafall till det och drog på efterfest till 06 imorses. Men hängiven till min man som jag är så åkte jag istället hem. Det är jag glad för idag

I eftermiddag
kommer Kia älsklingen, det ska bli mysigt. Daniel har legat med magsjuka igår så håll er långt ifrån oss, vet aldrig om man smittar.



Hur såg eran lördag kväll ut?

Kommentarer
Postat av: moa

Måste bara påpeka att jag gillar din design på bloggen! Stilren och enkelt, skitsnyggt kortfattat sagt :D



Har du haft en bra dag annars? :)

2010-02-21 @ 18:20:49
URL: http://moamariannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback