MVG

Skolan går så grymt bra nu, fick MVG på provet nu sist och bara kompositionsprovet kvar nu, känns gött. Stor begravnings utställning som drar igår på måndag, inköp på SPD, stilart form-transparant, kommer bli grymt!

Nu väntas VIP:en på Grand, ska dit och swischa mina lurviga nykter, dricker ju inte mycket längre när jag tränar för resultat, har inte riktigt förstått innan hur mycket det egentligen förstår. Och imorgon mina vänner glömmer ni inte... fitness, fitness, fitness! Kommer säkerligen bli super inspirerad och ännu mer taggad inför min träning än vad jag redan är. Självklart delar jag med mej av bilder imorgon, kommer bli kuul, here we go Tiffsan love!



Hej Grändy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback