Oh herre min gud

Tiffy är rå-het på marknaden sen hon blev singel, hon har blommot ut nått väldans, åh jag är så glad för hennes skull. Tanken har slått mej att kanske börja ta betalt för alla gånger folk frågar om hennes nummer, jag bokat en dejt och styr och ställer, bordellmamma next up. Det är kärlek for sure.

Idag har vi tillbringat vår dag på Djurparken, roligaste på länge. Jag kan inte bestämma vem som var mest lyrisk av mej och Tiff. Vi slog alla rekord och sparng runt parken som två yra... höns? Barn? Nått yvigt iallafall. Kul hade vi iallafall. Ungar i mängder, lejonbebis, sälbebis, fårbebis, älgbebis, zebrabebis,åh massa mer, kan fortsätta i en evighet. Imorgon blir det mer bus för då är jag LEDIG!



Tiffy och hennes familj.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback