En solklar framtid

Känns helt ljuvligt att jag verkligen hittat mitt Kall här i livet, blommer gör mej mer än både glad, lycklig, & exalterad ihop, passar mig som handen i handsken. Har fått sjuk mycket beröm av vår nya lärare vilket pushar mig ännu mer att lära mig mer för var dag som går. Har även sett över framtiden och har en hel del planer på gång, med min fina partner Tiff.. Kommer bli så grymt bara vi får fullfölja vårat..

Idag har vi gjort paralell bordsdekoration, och cerise blev temat idag.

Kost:
Frukost: Knäckebröd med rödlökskeso & avokado
Mellanmål: Två knäckebröd plus the.
Lunch: Fullkornspasta med creme freiche, skinka, persilja & soltorkad tomat
Kväll: 2 mjukisar med salami

Träning:
Promenad 80 min



Mitt jobb



Resten av tjejernas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback