Drömmen

Botaniska Trädgården var ett paradis att vara i igår. Mångder av olika, blommor, växter, träd & buskar, helt salig var man juh. Och parken var stor. Endel var ju över visstnat men det får man ju räkna med i slutet av augusti. Ringde iallafall pappa och fjäska så i vår ska han styra upp ett växt hus hos mej, plus att jag ska få styra upp hans stenmur, med massa fina planteringar. Växthuset får han ju självklart ha ute i Lundaskog, med tanke på att jag varken har trädgård eller balkong, men som jag längtar, tack snälla pappa älskar dej big time!

Idag väntas Latin plugg, tvätt & städ, och kanske kanske kan jag klämma in något bak också. Senare ikväll jobbar jag, och sen blir det nog lite dans med mina bästa!



En av alla Dahlia sorter.



Örtagården..



Vattenfall i japanska trädgården



Ekologisk kondom någon?



Orkiedee, lovely

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med ögonfransförlängnigen du gjorde?

Höll de bra?

2010-09-07 @ 00:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback