Tokigt.

Grattis min gamla pappa som fyller 44 idag, herregud, rullator för hans del snart känns det som? Ska ut med min älskling till pappsen och fira honom sen, ska bli mysigt. Världens bästa mormor har skickat med sin underbart goda köttfärssås, som jag längtar!

Blev lite tokigheter med Dybner & Borgsson igår, riktigt lyckat. Fina damer får man leta efter. Hos Erik började vi, för att sen bege oss vidare till Andreas. Mycket dans & musik, åh sen vidare till stan. Johanna sov över och hade grymt överseende med mej idag när jag hade sjuka smärtor i magen, alltid så första dagen. Men mamma räddade mej med sin värm-vete-nalle som botade det mesta magon:tet.



haha sami och johanna ligger gött på plan mark.



Vi lämnade lite spår..

Mamma har äntligen skaffat facebook, adda henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback