Stressed out..

Praktik, jobba träna.. Men jag gillar att ha många järn i elden. Är en sjukt rastlös människa. Jobbigaste för min del är nog och vara sjuk, jag kan ju inte vara still, så när jag väl är sjuk blir jag ju aldrig frisk. Fick i vilket fall jobbet som jag nu precis avklarat första dan, såklart gamla rutiner, dom sitter kvar stenhårt sedan länge. Blir jobb hela veckan (efter praktiken) Fram tills måndag, om jag så önskar.

Skottlossning på Göta känns ruskigt obehagligt. Just för att jag både bor och jobbar på Göta.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håll i hatten fy va obehagligt med skjutningen, kanske borde dem ge alla hyresgäster en såndär skyddsväst i juleklapp!! Vart jobbar du nu kära du ? Kram

2010-04-28 @ 23:56:51
Postat av: sandra blom

Ja det är obehagligt när man bor nästan mitt i det.

usch.



ska ni på hoffmaestro nästa helg?

kram/sandra två våningar över :P

2010-04-29 @ 12:21:40
URL: http://saandrablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback