Scar torsdag.

Uppe med tuppen och ska få stjuts idag, det sparar mej en välbehövd timme. Har dessutom halvdag idag, så det blir en fin start på helgen. Idag ska vi göra buketter med godis&reden, kan knappt vänta. Allt är så olagligt kul!

Kvällen består av Body Combat (Ki) & filmmys med mina bästa! Kanske kan unna sig en och en annan god bit också. Hoppas allt blir som dety verkar nu, då skulle jag bli lycklig!!

Sommar tok, hade en av dom bsäta perioderna i mitt liv förra året runt nu, vi hade sol, brygga, en flarra vin & mitt på dagen. Livet kunde inte bli bättre. Till råga på allt kom Daniel in i mitt liv helt otippat & jag blev komplett! Älskar honom starkt.





'

Haha skäggigare get får man leta efter, men efter lite trimmer, dreadda hår & styla upp stilen så var han som en oslipad diamant, perfekt för mej! Kärkek till dej min älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

friskis och svettis stängde ju klockan 17 igår.........

2010-04-02 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback