Kreativ till max

Desto längre in på florist utbildningen jag kommer, desto mer hemmysig & hemdonig blir jag. Jag får det på köpet och det är ljuvligt. Har häromdan vart ute och plockat kastanje-grenar med skott på. Vad som behövs är, dekorations-sten, glasvas, varmvatten & kastanjepinnar. Jättevårmys, sen har jag gjort en dörrkrans nu till påsk, det är så sjukt kul!

Helg imorgon och jag lär bli hemma imorgon också, halsen kliar, snuvan rinner och jag varm&kallsvettas, hatar att vara sjuk, jag blir så sjukt rastlös.



Påsk-Krans med videljung, björkris, fjädrar & ägg



Vad som behövs är, dekorations-sten, glasvas, varmvatten & kastanjepinnar



Tada, jätte-vårmys, uti skogen med er och låt fantasin flöda.

Kommentarer
Postat av: mamman

Det heter videung, tror jag iaf! Du kan komma hem till lilla mor & pynta, du är så duktig. jag är stolt, stolt & stolt över dig :)! Puss puss.

2010-04-09 @ 08:26:49
Postat av: Therese

Hej svejs! Tusen tack för din gulliga kommentar inne hos mig, vad roligt att jag kan inspirera dig och att du tycker om min blogg! Det är alltid kul med uppskattning! Visst finns det mycket i naturen som man kan ta in o pyssla o greja med! Hoppas att du kryar på dig nu! Många Vårkramar till dig! Therese

2010-04-09 @ 09:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback