Var på stan och träffade en tiger...

Bröllops-fotografer var hel-skön. Inte riktigt som förväntat men ändå bra. Innan bion gick vi förbi MacceDonken å stötte på galningen Jason med hans kiddo, sjukt söt, riktig rasta unge, mulatt med chokladfärgat krullit hååår, å så goo! Han får bli lite äldre sen är han min, om det är okej för daniel förstås! Haha killen har nämligen bra potential, han kan finska, svenska och engelska, inte dåligt för att vara 4 bast!
Sen var vi på SpiceandRice, därblir man aldrig besviken, alltid lika gott, bara att daniel inte hade öronen med sig och missade att jag ville ha kyckling å nudlar UTAN jordnötter. Så jag sura några sekunder sen var det glömt.

Imorgon är ännu en ny vecka, ska nog vara redig jag med åh ta tag i julpyntandet alla håller på med jag med, börjar ändå jobba 15 imorgon såå...

Här kommer den lelle godingen


Far å son


RASTAFARIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback