Svininfluensa-spruta, NEJTACK

Så var halloween som bortblåst! Kanske lika bra de, efter mycket planering för allas del så verkar hela grejen bara bli till en cirkus hur som. I vilket fall fick jag hit min kreativa Lina som vi gjorde några hugg i en pumpa så var halloween gjort, söt blev den! Efter kvällens bravader slutade jag iallafall på stan me denna vackra peruk, hooocie.mama!


Jag och Beccis

Har hittat min kreativa ådra jag me igen så snart är det dags för både inhandling av tyger men framför allt växter och garn, här ska det pysslas!! Har ett grymt bra ställe borta vid ishallen som en vän en gång visade mej. Jätte mycket snygga ooch billiga tyger! Awesome!!

Åh nu till den förbannade vaccin-sprutan! Åt helevte med den, alltså vad är grejen? Influense kommer å går år efter år i vanlig ordning, fattar inte varför det ska bli sånn hysteri?! Media förstorar upp det till hundra procent. Okej visst har vi ett lik här å där, men det har vi ju efter varje års influensa om jag inte misstar mej? Å alla somm dött av detta, har på ett eller annat sätt, vart skära med bakomliggande sjukdommar sen innan.
Saker med influensan är att om man vaccinerar sig så kan man ändå åka på detta jävla virus, fast det inte bryter ut, men istället går man och smittar andra utan att veta att man ens gör det, sjuukt! Men om man iställetskiter i sprut-jäveln så om man nu blir sjuk kurerar man sig hemma, UTAN att smitta andra!

Dagen idag består då alltså av lite shopping av tyger å annat om jag får med min lilla Lina sen avlida hemma med massa mys, en snygg pojkvän å vindruvor! Det är kärlek det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback