Pappas töser å inte långt ifrån helg!

Jaha å vad har man avklarat idag då? Vart på förhör hos polisen gällande misshandel på Treggan för ca 1 månad sen. Får se, men hoppas dom går vidare med det! Dels med tanke på räkningarna ifrån akuten men också fördet DÖ-fula ärret jag fått!!

Daniel är på jobbet i vanlig ordning, åh jag har börjat tröttna skarpt på att vara homewiddow kan jag säga, men det är väl bara att bita i det röttna äpplet å slänga ihop en kladd-kaka, då tror jag han blir glad :) Det ser ljust ut framöver, han har nu anställning 3 veckor fram, men blir säkerligen förlängt, åh det underlättar ju mycket om man säger så!

Ääär så grymt rastlös, tur att jag ska iväg och jobba imorgon, sen mys sen sova så man är utvilad till galenskaper på ullared, känner mej som 78 PLUS, som hänger där, men jag tycker det är rätt chill att mysa runt där :)

Well well here we gooo!!
Tur att smeket å kakan var lätt, lågstadienivå för min del!

mmm goott

Äntligen klart! Mmm mumma, blir nog övertid för daniel idag men det e ju gott i kassan iallafall!
Vilken torsk man har blivit på alla skit serier egentligen, Mammas pojkar, Paradisehotell, Desperate Housewies u name it! I vilket fall som helst är det torsdag idag så gött, å mammas pojkar ikväll, får se vad dom har att bjuda på, nu är det dags att röjja här hemma! See u later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback