Också var det måndag...

Jobbar kväll ikväll och daniel jobbar i vanlig ordning, känns lite tungt för vi kommer gå om varann hela veckan, men vadå vi har ju hela livet framför oss. Blir ett par nyktra veckor fram över nu. Visst är det kul att gå ut och dricka åså, men som mamma säger jag är ju inte 17 år längre :) Plus att det inte ärså uppskattat ifrån daniels sida att ränna hem 5 på nätterna, då han redan har hunnit ringa halva-vänskapskrestsen, familjen och sist men inte minst polisen! Skönt att han bryr sig iaf, minst sagt..

Tänker på min Lilla Lina idag, hon har vart så nervös men jag är 100 på att det kommer gå jätte-bra med tanke på att det är så många som gjort det..

Ååååh vill ha svar ifrån florist utb nuu!!! Nu nu nu!!! Hopp in i duschen sen upp til Sami en sväng, tjinga tjinga!!



Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

HAHA, snygg bild på dig med Morgäään! ;D

& R.I.P. alla bävrar?!

Du är min bästa och jag älskar dig!

2009-11-25 @ 09:42:00
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: emma pruuus

hahaa självfallet, måste ha lite morkänsla för bävrarana å morgan för den delen me hahahaha

2009-11-26 @ 10:14:38
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback