Jul-ångest!

Har hittils lyckats ta fram 1 enda tomte. Är inte sådär för julstök egentligen. Okej att jag älskar att vara hos farmor som har tomtar ifrån golv till tak men att ha det själv hemma tycker jag blir för mycket. Förstår hela mitt budda-africana stuk!

Har vart iväg på apoteket med Lina och inhandlat Ipren då både jag och daniel är ömma i halsen å varma, feber? Sen åkte vi till city och köpte lite apelsiner ala vitaminer och frukost bröd. Ska strax sätta igång å slänga ihop någon middag innan jag går till jobbet!

Osch fick igår höra om att min gamla gymnasie-klass ska ha en "reunion". Undrar mycket om jag ska gå? Känns både bra och dåligt, Jag gillade några tjejer, men lååååångt ifrån alla. Plus att killarna är hur sköna som helst. Inga man stöter på varje dag direkt. Får väl gå dit åh hålla minen? Saken är också den att den är på juldagen, känns ju lite waist of time, om det inte alls blir lyckat? Återstår att se, ska kolla på riktigt med Karro, Linda och Samira vad dom tycker....

Take care.. ska lura fram 5 åringen i mej igen å spela lite mario=)

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

Ääääh! Det är bara att slänga ner lite buddah och dra upp lite tomtar! Du ska se hur mysigt det har blivit här hemma! :D PUSSPUSS

2009-11-30 @ 19:07:31
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback