Finare blogg å husmanskost!

Veckorna har bara runnit iväg, hinner knappt me nått längre, i söndags jobbade jag på kristineberg, gick oväntat bra faktikst! Å fredan dessförr innan var det Governören, bäst e han, bäst live me, så det var klockrent Min älskade daniel har fått tillbaka sitt jobb ute på Plåtab, vilket underlättar saker och ting mycket. Visst är han duktig, vart ledig ett helt halvår, men nu börjar han 5 varje morgon, det ärinte mänskligt att gå upp så tidigt ju!

Aaahh Lina har fått in mej på rätt spår, bara husmanskost. Är så tröttpå all den här färdig-maten, plus att vem vet vad den innehåller egentligen? På tal om Lina, hon ska även rycka upp min bloggg å finslipa, eller rättare sagt byta alles, för jag är inte så teckniskt om man säger så:)

Är helt helt insnöad på gamla mario, alltså nintendo 64, klarade inte en bana igår då fick jag spelet!!! Hoppas det går bättre idag!! Well welll här kommer några pics ifrån governören.

Tillbaka till Mariuuu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback