Feliz Navidad

AAahh äntligen dags för lite jul-moood, underbart skönt det ska bli. Julmusik, då är dammsugning hur enkelt å skoj som helst verkligen, I wanna wish u a merry x-mas..lalallalla =)

Åååh idag har man då lite och göra eftersom man inte fick åka med kärleksparet plus mamma till Ullared, fast jag v ar rätt trött på det när jag var där sist,men så kommer man hem, chillar några dar sen är man sugen igen, vilken drog!!!

Hoppas jag kommer iväg en sväng så jag får träffar Karro, ska byta dom sista grejerna nu. Åååh såsom hon klagade på mej att jag körde utan mitt körkort som var long gone förra året så har hon nu faktikst gjort samma sak, vad jag förstått, till jobbet å hem everyday!!

Catch u latert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback