Tjejstuff!

Lös-nails, spray-tan, tandblekning, hårinpackning, och solpuder. Jobbigt  avancerade vi damer är, jag har tidigare tyckt att det vart jobbigt att alla varit så jobbigt ysteriska angående nyår, ni är jag värre än alla er ihop. Kläningen är nog bestämt, blir en rosa-paljett klänning, fast kommer garanterat ångra mej 13 gånger innan jag bestämt mej helt. Time will tell

Idag drog jag med Artur & Daniel mot glasbanken efter jobbigt och fyllde på inför morgondagen, några cider & några öl var allt vi kom för. Hade lite på lager hemma. Vi tog oss friheten att i all hysteri på systemet ställa oss på två parkerings-platser, bara för at störa andra, som såklart letade plats.

Kvällen består av att Emil & Kassie kommer ifrån Göteborg för att med mej, dannie, sami, artur & petri dra ut på lite diskå-bowling, passar alldeles utmärkt som lite uppvärmning inför imorgon, så man är i form.

Nej nu ska jag fortsätta med vad jag på-börjat & spray-tanna klart mej, hoppas det blir jämt & fint idag!
Holla at you later, ciao


Loreal spray-tan, tandblekning, lösnails & solpuder (bästa), killar klarar vi oss utan med alles up-ow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback