Lucia & allt är mys!

gör verkligen hela en dag! Blir så gladnär man kommer hem ifrån jobbet å ser en lapp där det står skrivet "HEJ ÄLSKLING. Du är mitt allt. Är hos Micke och kommer hem vid 4-5 tiden. Försökt ringa dej men utan framgång. DU ÄR BÄST, kyss".. Ah så glad man blir! Hängiven partner man har, när telen är död, lovely!
Har verkligen vart en späckfull vecka, med massa jobb, kul :) Imorgon har jag tagit mej friheten att vara ledig, ska på Miras Lussefirande. Och min dag ska jag tillbringa med min underbara Lill Tess, ska bli så mys.



Åh allvartligt talat, var inne på Lucias hemsida, för  att hitta lite vackra lucios att lägga upp på bloggen, men hur ser folk ut nuförtiden? Jag påstår definitivt inte att jag är guds snyggaste unge men kandidaterna? Är dom hittade i Bert Karlssons släkt allesammans eller? Herre min gud! Watch them out! http://www.sverigeslucia.se/
Hoppas det är någon mer som tycker jag jag?

Kommentarer
Postat av: MIRNESAA

HAHAHAHHAHAHAHHAHa fyfan va du e rolig!! bästa proosis

2009-12-14 @ 04:16:24
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback