Kylkaos uppklarat! Check

Äntligen vaknat efter att ha stängt av larmet 3 grr, Gött med sov morgon! Vaknar till ett mysigt sms ifrån min älskling "älskar dej, hoppas du sovit gott. du är det bästa i hela världen, kyss"... mmm mys! Ska piggna till sen börja sortera sakerna ifrån igår, skönt när det är gjort! Åh idag börjar min sunshine Lina på sitt nya jobb Jensen Böfhouse, skitnice, kommer gå hur bra som helst!

Äntligen är kylskåpet också uppklarat! Det slutade med att daniel stod med hammare & slog på en skruvmejsel tills allt lossnade sähår säg det ut...







Åh efteråt var hela diskhon, fyld med is, lite dåligt samvete man får när man vet att isel smälter i nord/syd poolen. Dags att göra nått vettigt här kommer lite pics ifrån igår också!



Yeah jag & Lottan

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

Haha, fy fan vilken syn! ;D Där skulle man ha vart med!



Är såå jävla död idag, ont i huvudet och är så trött. Ska bli så mysigt att va med Robin ikväll och imorgon, sen kör det igång i helgen igen... :S GAH! Men gött att få jobba lite nu. Ska va ledig måndag också, för Robin ska till Arb.förm. Sen ska jag jobba tisdag, onsdag, torsdag och fredag sen ledig helgen igen. PUSS

2009-12-10 @ 09:04:35
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: EMMA

ah fahn skönt att vara lite ledig, hoppas det gått bra idag, du är en så dutti tjej :)

2009-12-12 @ 15:14:08
URL: http://emmanproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback